Vecticum

Darbuotojų prašymų valdymas

 

Darbuotojų prašymų valdymo funkcijos:

    • Šis sprendimas suteikia galimybę darbuotojui užpildyti ir pateikti darbdaviui prašymą, užtikrina, kad prašymas bus priimtas ir užregistruotas;
    • Bendras darbuotojų prašymų registras, kuriame darbuotojų prašymus galima rūšiuoti pagal skirtingus tipus;
    • Galimybė sistemoje pateikti šių tipų elektroninius prašymus:
      1. Prašymas dėl darbo laiko sąlygos pakeitimo;
      2. Prašymas dėl atleidimo iš darbo;
      3. Prašymas dėl pažymos apie suteiktas kasmetines atostogas;
      4. Prašymas dėl pažymos apie vykdytą darbo funkciją ir DU išdavimą;
      5. Prašymas dėl pažymos apie kintamą darbo grafiką;
      6. Prašymas dėl išmokos;
      7. Prašymas dėl nuotolinio darbo;
      8. Prašymas dėl laikino ne viso darbo laiko nustatymo;
      9. Prašymas dėl pažymos apie vidutinį darbo užmokestį;
      10. Prašymas dėl atlyginimo mokėjimo;
      11. Prašymas dėl darbo užmokesčio mokėjimo vienas/du kartus per mėnesį;
      12. Prašymas dėl neapmokestinamų pajamų dydžio (NPD) taikymo;
      13. Prašymas dėl darbo nuotoliniu būdu;
      14. Prašymas / informavimas dėl negalavimo (kai darbuotojui pasijutus blogai leidžiama neateiti į darbą be apsilankymo pas gydytoją);
      15. Laisvos formos prašymas (dėl kitų darbuotojo klausimų);
    • Užsakovas turi galimybę susikurti papildomus prašymų tipus savarankiškai. Papildomai sukurtiems prašymų tipams standartiškai priskiriama tvirtinimo seka: tvirtina HR – tvirtina buhalterija;
    • Elektoriniame prašyme darbuotojas prašymo tekstą užpildo rankiniu būdu. Užsakovas turi galimybę sukurti prašymo teksto formuluotę, kurią darbuotojas turi galimybę pasikoreguoti pagal poreikį pildydamas prašymą;
    • Laukų kiekis formoje priklauso nuo prašymo tipo. Papildomų laukų kūrimas pagal Užsakovo poreikius nėra įskaičiuotas į projekto kainą;
    • Galimybė pateikti elektroninį prašymą per mobilųjį telefoną arba PC;
    • Pateikus elektroninį prašymą, jis automatiškai bus nusiųstas derinimui ir tvirtinimui pagal numatytą tvirtinimo seką;
    • Diegimo metu įdiegiamos standartinės tvirtinimo sekos:
      1. Prašymai dėl nuotolinio darbo ir darbo šventiniu laikotarpiu: tvirtina tiesioginis vadovas – informuojamas HR;
      2. Prašymas dėl atleidimo iš darbo: tvirtina įmonės vadovas – informuojamas HR;
      3. Visi kiti prašymai: tvirtina HR – tvirtina buhalterija;
    • Tvirtinimo sekos dalyvių informavimas apie laukiančią tvirtinimo užduotį bei užduoties vykdymas sistemoje PC, el. paštu arba telefonu;
    • Tvirtinimo istorija;
    • Komentavimo funkcija;
    • Prašymų registravimas ir saugojimas;
    • Prašymų paieška, filtravimas, peržiūra;
    • Metaduomenų eksportavimas į Excel.

Papildomos funkcijos

  • Esant poreikiui turėti kitokias nei standartines tvirtinimo sekas toks poreikis bus įvertintas ir apmokestintas papildomai. Darbų kaina Užsakovui pateikiama gavus reikalingų tvirtinio sekų aprašymus.

 

Užsakymas

Jei norite užsakyti šį sprendimą, užpildykite žemiau esančią kontaktų formą: suveskite formoje nurodomus duomenis ir sužymėkite dominančias sritis. Su Jumis susisieks mūsų atstovas ir padės išspręsti visus kilusius klausimus dėl produkto demonstracinės versijos diegimo ir naudojimo.

Užsakykite produkto demonstraciją
Susisiekite su mumis dėl individualios produkto demonstracijos.
Daugiau apie sprendimą

Darbuotojų prašymai: kaip juos valdyti išmaniau?

Darbuotojų prašymai, pavyzdžiui, prašymas dėl atleidimo iš darbo, nuotolinio darbo, atostogų, atlyginimo išmokėjimo užklausos, gali kelti iššūkių net patyrusiai vadovybei.

Pirma, kiekvieną prašymą reikia atidžiai apsvarstyti ir įvertinti, siekiant užtikrinti, kad jis atitiktų įmonės politiką, teisinius reikalavimus ir bendrus organizacijos poreikius. Šis vertinimo procesas dažnai pareikalauja išties daug laiko, jame gali dalyvauti kelios suinteresuotosios šalys, todėl sunku vienu metu tvarkyti daugybę užklausų. Tai ypač sudėtinga, kai įmonė nedidelė ir vienu metu svarstomi kelių darbuotojų prašymai.

Taip pat vadovybė turi suderinti individualius darbuotojų poreikius ir pageidavimus su platesniais įmonės tikslais ir uždaviniais. Jie turi įvertinti prašymo patenkinimo arba atmetimo poveikį komandos dinamikai, darbo krūvio paskirstymui ir bendram produktyvumui. Šis balansavimo veiksmas gali būti sudėtingas, nes vadovybė siekia išlaikyti sąžiningą ir teisingą darbo aplinką, kartu siekdama verslo tikslų. Tai ypač aktualu, kai pateikiami specifiniai prašymai, tokie, kaip prašymas dėl nuotolinio darbo, atlyginimo pakėlimo, komandiruotės ir pan.

Be to, tam tikri prašymai, pvz., prašymas dėl atleidimo iš darbo, gali turėti teisinių pasekmių ir reikalauti atidžiai laikytis darbo įstatymų ir taisyklių. Vadovybė turi įveikti šiuos teisinius sudėtingumus ir užtikrinti, kad sprendimai būtų priimami nuosekliai ir nešališkai.

Be to, darbuotojų prašymų valdymas apima veiksmingą bendravimą ir skaidrumą. Vadovai turi aiškiai perteikti savo sprendimų priežastis, nesvarbu, ar jie patvirtina, ar atmeta prašymą, kad išlaikytų pasitikėjimą ir darbuotojų pasitenkinimą. Tai gali būti sudėtinga, ypač sprendžiant jautrias ar sudėtingas situacijas, tokias kaip prašymas dėl atlyginimo mokėjimo, paaukštinimo pareigose ir pan.

Apskritai iššūkiai, susiję su darbuotojų prašymų valdymu, kyla dėl resursų, riboto pajėgumo patenkinti didesnį kiekį prašymų. Jeigu su tuo susidūrėte ir Jūs, verta rinktis patikrintą sprendimą: internetinį darbuotojų prašymų valdymo įrankį. Tai taupo Jūsų įmonės laiką ir pinigus!

10 „Vecticum“ privalumų:

  1. Efektyvumas: prašymas dėl darbo nuotoliniu būdu, atostogų ar kitų poreikių? Tai ne bėda! Internetinis darbuotojų užklausų valdymas leidžia greičiau apdoroti ir sumažina laiką, sugaištą rankiniu būdu tvarkyti dokumentus.
  2. Prieinamumas: darbuotojai gali pateikti savo užklausas bet kur ir bet kuriuo metu, jei tik turi interneto prieigą.
  3. Patogumas: internetinėse sistemose yra patogi sąsaja, todėl darbuotojai gali lengvai pateikti prašymus ir stebėti, kaip apdorojamos jų užklausos.
  4. Maksimalus tikslumas: automatizuotos internetinės sistemos sumažina klaidų ar klaidingo aiškinimo riziką, kuri gali atsirasti tvarkant užklausas rankiniu būdu.
  5. Centralizuota duomenų saugykla: visos darbuotojų užklausos gali būti saugomos centralizuotoje duomenų bazėje, todėl vadovams lengviau jas pasiekti ir peržiūrėti. Duomenys saugūs ir matomi vienoje vietoje: geriau nebūna!
  6. Supaprastinta darbo eiga: internetinės sistemos gali automatizuoti maršruto parinkimo ir patvirtinimo procesą, užtikrindamos, kad užklausos būtų nukreiptos atitinkamiems vadovams ir sumažintų vėlavimą.
  7. 100 procentų skaidrumas: tiek darbuotojai, tiek vadovai gali stebėti užklausų būseną realiuoju laiku, skatinant skaidrumą ir sumažinant tolesnių užklausų poreikį.
  8. Mažiau popierinių dokumentų: internetinės sistemos gali sugeneruoti skaitmeninius visų užklausų įrašus. Tai užtikrina mažesnį popierizmo kiekį ir lengvesnį, efektyvesnį auditą, jeigu jį atliksite ateityje.
  9. Skirtingų sprendimų integravimas: mūsų sukurta internetinė užklausų valdymo sistema gali būti integruojama su kitais HR įrankiais, pavyzdžiui, darbo užmokesčio ar lankomumo sistemomis, supaprastinant bendrus žmogiškųjų išteklių procesus.
  10. Ekonomiškas sprendimas: panaikinus fizinio popierizmo ir rankinio apdorojimo poreikį, internetinis užklausų valdymas gali sumažinti administracines išlaidas.