Avansinės apyskaitos valdymas

  • Funkcijos
  • Kaip užsakyti

Avansinės apyskaitos valdymas:

  • Aiškus avansinės apyskaitos dokumentų archyvas;
  • Įrankis darbuotojui pateikti visą paketą avansinės apyskaitos dokumentų vienu kartu iki einamojo mėnesio pabaigos;
  • sąskaitų įkėlimas į sistemą fotografuojant telefonu, arba įkeliant dokumentą per PC, arba atsiunčiant skanuotus dokumentus elektroniniu paštu;
  • elektroninis sąskaitų patvirtinimas net ir pagal sudėtingiausias tvirtinimo sekas, sąskaitos tvirtintojų informacija yra automatiškai perkeliama į sąskaitos failą (elektroninis antspaudas). Elektroninis antspaudas yra matomas ir ant atspausdintos sąskaitos;
  • specialūs rodiniai, padedantys lengvai buhalterijos darbuotojams analizuoti avansinės apyskaitos dokumentus;
  • galimybė rašyti komentarus bet kuriame proceso žingsnyje;
  • lengva sąskaitų paieška, filtravimas, peržiūra;
  • lengvas prieigos teisių valdymas;
  • lengvas duomenų eksportavimas į Excel.

 

Užsakymas

Jei norite užsakyti šį sprendimą, užpildykite žemiau esančią kontaktų formą: suveskite formoje nurodomus duomenis ir sužymėkite dominančias sritis. Su Jumis susisieks mūsų atstovas ir padės išspręsti visus kilusius klausimus dėl produkto demonstracinės versijos diegimo ir naudojimo.

Užsakykite produkto demonstraciją
Susisiekite su mumis dėl individualios produkto demonstracijos
Left Menu Icon