Avansinės apyskaitos valdymas
- Funkcijos
- Kaip užsakyti
Avansinės apyskaitos valdymas:
- Aiškus avansinės apyskaitos dokumentų archyvas;
- Įrankis darbuotojui pateikti visą paketą avansinės apyskaitos dokumentų vienu kartu iki einamojo mėnesio pabaigos;
- sąskaitų įkėlimas į sistemą fotografuojant telefonu, arba įkeliant dokumentą per PC, arba atsiunčiant skanuotus dokumentus elektroniniu paštu;
- elektroninis sąskaitų patvirtinimas net ir pagal sudėtingiausias tvirtinimo sekas, sąskaitos tvirtintojų informacija yra automatiškai perkeliama į sąskaitos failą (elektroninis antspaudas). Elektroninis antspaudas yra matomas ir ant atspausdintos sąskaitos;
- specialūs rodiniai, padedantys lengvai buhalterijos darbuotojams analizuoti avansinės apyskaitos dokumentus;
- galimybė rašyti komentarus bet kuriame proceso žingsnyje;
- lengva sąskaitų paieška, filtravimas, peržiūra;
- lengvas prieigos teisių valdymas;
- lengvas duomenų eksportavimas į Excel.
Užsakymas
Jei norite užsakyti šį sprendimą, užpildykite žemiau esančią kontaktų formą: suveskite formoje nurodomus duomenis ir sužymėkite dominančias sritis. Su Jumis susisieks mūsų atstovas ir padės išspręsti visus kilusius klausimus dėl produkto demonstracinės versijos diegimo ir naudojimo.