Gaunamų užklausų valdymas
- Funkcijos
- Kaip užsakyti
Gaunamos/ siunčiamos įmonės korespondencijos valdymo sprendimo funkcijos:
- Gaunamos korespondencijos duomenų bazė;
- Siunčiamos korespondencijos duomenų bazė;
- Gaunamos korespondencijos rūšiavimo darbastalis;
- Gavus kelis dokumentus viename Adobe Acrobat faile (.pdf), galimybė tokį failą padalinti į atskirus PDF failus arba sujungti kelis pdf ir vaizdo failus į vieną pdf;
- Galimybė gautą korespondenciją paskirstyti į skirtingus modulius (pvz. nukreipti į raštinės, sutarčių, sąskaitų, atrankų modulius);
- Galimybė gautą korespondenciją el. paštu registruoti į sistemą arba ne (suteikti registracijos numerį);
- Galimybė gautai korespondencijai paskirti vykdymo užduotį (rezoliuciją). Tipinis užduoties paskyrimo procesas:
- Žmogus, kuris užregistravo gautą dokumentą, suformuoja užduotį (rezoliucija): paskiria atsakingą asmenį, nurodyti įvykdymo datą.
- Priskirtas žmogus gauna užduotį vykdymui. Esant poreikiui jis gali priskirtą užduotį perduoti kito asmens vykdymui.
- Galimybė įkelti gautai korespondencijai suformuotą atsakymą , jį patvirtinti (vizuoti) ir pasirašyti kvalifikuotu el. parašu;
- Ilgalaikis dokumentų saugojimas;
- Galimybė rašyti komentarus;
- Gautos ir siunčiamos korespondencijos paieška, filtravimas, peržiūra;
- Meta duomenų eksportavimas į Excel.
Papildomos funkcijos:
- Galimybė rašyti atsakymus tiesiai iš sistemos (per korespondencijos el. pašto dėžutę) – papildomai apmokestinama funkcija.
Užsakymas
Jei norite užsakyti šį sprendimą, užpildykite žemiau esančią kontaktų formą: suveskite formoje nurodomus duomenis ir sužymėkite dominančias sritis. Su Jumis susisieks mūsų atstovas ir padės išspręsti visus kilusius klausimus dėl produkto demonstracinės versijos diegimo ir naudojimo.