Vecticum

Gaunamų užklausų valdymas

 

Gaunamos/ siunčiamos įmonės korespondencijos valdymo sprendimo funkcijos:

    • Gaunamos korespondencijos duomenų bazė;
    • Siunčiamos korespondencijos duomenų bazė;
    • Gaunamos korespondencijos rūšiavimo darbastalis;
    • Gavus kelis dokumentus viename Adobe Acrobat faile (.pdf), galimybė tokį failą padalinti į atskirus PDF failus arba sujungti kelis pdf ir vaizdo failus į vieną pdf;
    • Galimybė gautą korespondenciją paskirstyti į skirtingus modulius (pvz. nukreipti į raštinės, sutarčių, sąskaitų, atrankų modulius);
    • Galimybė gautą korespondenciją el. paštu registruoti į sistemą arba ne (suteikti registracijos numerį);
    • Galimybė gautai korespondencijai paskirti vykdymo užduotį (rezoliuciją). Tipinis užduoties paskyrimo procesas:
      1. Žmogus, kuris užregistravo gautą dokumentą, suformuoja užduotį (rezoliucija): paskiria atsakingą asmenį, nurodyti įvykdymo datą.
      2. Priskirtas žmogus gauna užduotį vykdymui. Esant poreikiui jis gali priskirtą užduotį perduoti kito asmens vykdymui.
    • Galimybė įkelti gautai korespondencijai suformuotą atsakymą , jį patvirtinti (vizuoti) ir pasirašyti kvalifikuotu el. parašu;
    • Ilgalaikis dokumentų saugojimas;
    • Galimybė rašyti komentarus;
    • Gautos ir siunčiamos korespondencijos paieška, filtravimas, peržiūra;
    • Meta duomenų eksportavimas į Excel.

Papildomos funkcijos:

  • Galimybė rašyti atsakymus tiesiai iš sistemos (per korespondencijos el. pašto dėžutę) – papildomai apmokestinama funkcija.

 

Užsakymas

Jei norite užsakyti šį sprendimą, užpildykite žemiau esančią kontaktų formą: suveskite formoje nurodomus duomenis ir sužymėkite dominančias sritis. Su Jumis susisieks mūsų atstovas ir padės išspręsti visus kilusius klausimus dėl produkto demonstracinės versijos diegimo ir naudojimo.

Užsakykite produkto demonstraciją
Susisiekite su mumis dėl individualios produkto demonstracijos.