Vecticum

Gaunamų užklausų valdymas

 

Gaunamų užklausų valdymo sprendimo funkcijos:

  • aiškus gaunamų užklausų elektroninis archyvas;
  • gaunamų užklausų valdymo darbastalis;
  • galimybė gautas užklausas registruoti į sistemą arba ne (suteikti registracijos numerį);
  • galimybė užklausas skirstyti į skirtingus tipus;
  • galimybė užklausos vykdymą organizuoti pagal įvairias logikas – organizacinę struktūrą, užklausos temas ir kt. pritaikant įvairias išimtis;
  • galimybė rašyti atsakymus per kliento el. pašto dėžutę;
  • atsakymai į užklausas gali būti šablonizuoti;
  • galimybė rašyti komentarus bet kuriame proceso žingsnyje;
  • lengva užklausų paieška, filtravimas, peržiūra;
  • lengvas prieigos teisių valdymas;
  • lengvas duomenų eksportavimas į Excel.

 

Užsakymas

Jei norite užsakyti šį sprendimą, užpildykite žemiau esančią kontaktų formą: suveskite formoje nurodomus duomenis ir sužymėkite dominančias sritis. Su Jumis susisieks mūsų atstovas ir padės išspręsti visus kilusius klausimus dėl produkto demonstracinės versijos diegimo ir naudojimo.

Užsakykite produkto demonstraciją
Susisiekite su mumis dėl individualios produkto demonstracijos.