Gaunamų užklausų valdymas
- Funkcijos
- Kaip užsakyti
Gaunamų užklausų valdymo sprendimo funkcijos:
- aiškus gaunamų užklausų elektroninis archyvas;
- gaunamų užklausų valdymo darbastalis;
- galimybė gautas užklausas registruoti į sistemą arba ne (suteikti registracijos numerį);
- galimybė užklausas skirstyti į skirtingus tipus;
- galimybė užklausos vykdymą organizuoti pagal įvairias logikas – organizacinę struktūrą, užklausos temas ir kt. pritaikant įvairias išimtis;
- galimybė rašyti atsakymus per kliento el. pašto dėžutę;
- atsakymai į užklausas gali būti šablonizuoti;
- galimybė rašyti komentarus bet kuriame proceso žingsnyje;
- lengva užklausų paieška, filtravimas, peržiūra;
- lengvas prieigos teisių valdymas;
- lengvas duomenų eksportavimas į Excel.
Užsakymas
Jei norite užsakyti šį sprendimą, užpildykite žemiau esančią kontaktų formą: suveskite formoje nurodomus duomenis ir sužymėkite dominančias sritis. Su Jumis susisieks mūsų atstovas ir padės išspręsti visus kilusius klausimus dėl produkto demonstracinės versijos diegimo ir naudojimo.