Vecticum

 

Gaunamų ir pajamuojamų į sandėlį sąskaitų valdymo sprendimo funkcijos:

  • aiškus sąnaudinių sąskaitų elektroninis archyvas;
  • sąskaitų įkėlimas į sistemą fotografuojant telefonu, arba įkeliant dokumentą per PC, arba atsiunčiant skanuotus dokumentus elektroniniu paštu;
  • gavus kelias sąskaitas viename Adobe Acrobat faile (.pdf), galimybė tokį failą padalinti į atskirus PDF failus;
  • nufotografavus kelių lapų sąskaitą kiekvieną lapą kaip atskira failą, yra realizuota galimybė sujungti failus į vieną Adobe Acrobat (.pdf) dokumentą;
  • galimybė turėti automatinį sąskaitos duomenų atpažinimą (OCR): suminės apskaitos sąskaitos duomenų ir sąskaitos duomenų su atskiromis prekių eilutėmis (prekių duomenų nuskaitymas iš sąskaitos);
  • nuskaitytos prekės eilutės sugretinimas su buhalterinės apskaitos programoje aprašyta preke;
  • duomenų iš transporto sąskaitos atpažinimas: automobilio, kuro kortelės, šalis ir kt. Klientui svarbūs duomenys;
  • elektroninis sąskaitų patvirtinimas net ir pagal sudėtingiausias įmonės tvirtinimo sekas. Galimybė sąskaitos patvirtinimą organizuoti pagal įvairias logikas – organizacinę struktūrą, sumas ir kt. pritaikant įvairias išimtis;
  • sąskaitos tvirtintojų antspaudas- sąskaitos tvirtintojų informacija yra automatiškai perkeliama į sąskaitos failą (elektroninis antspaudas). Elektroninis antspaudas yra matomas ir ant atspausdintos sąskaitos;
  • priklausomai nuo turimų sistemos modulių, galimybė pirkimo sąskaitą susieti su pirkimo paraiška, pirkimų užsakymu, tiekėju, sutartimi,  skyriumi, todėl jas bus lengva sistemoje surasti ir peržiūrėti;
  • galimybė sąskaitų sumą paskirstyti skirtingiems kaštų centrams. Tai galima atlikti rankiniu būdu ir automatiniu – sukuriant ir priskiriant kaštų skaidymo šablonus;
  • kas mėnesį iš tų pačių tiekėjų gaunamos sąskaitos gali būti šablonizuotos ir automatiškai priskirtos kaštų centrams;
  • priklausomai nuo turimų sistemos modulių, galimybė turėti kaštų centro biudžeto kontrolę (pagal patvirtintą biudžetą), projekto biudžeto kontrolę ar sutarties biudžeto kontrolę;
  • galimybė siųsti patvirtinimui avansinę sąskaitą. Jei avansinė sąskaita yra patvirtinta tai ją susiejant su sąskaita faktūra, sistema automatiškai patikrina avansinės ir mokėtinos sąskaitos sumas ir esant neatitikimui siunčia sąskaitą papildomam tvirtinimui;
  • galimybė rašyti komentarus bet kuriame sąskaitos apdorojimo proceso žingsnyje;
  • lengva sąskaitų paieška, filtravimas, peržiūra;
  • lengvas prieigos teisių valdymas;
  • lengvas duomenų eksportavimas į Excel.
  • galimybė turėti sinchronizaciją su buhalterinės apskaitos programa.

 

Užsakymas

Jei norite užsakyti šį sprendimą, užpildykite žemiau esančią kontaktų formą: suveskite formoje nurodomus duomenis ir sužymėkite dominančias sritis. Su Jumis susisieks mūsų atstovas ir padės išspręsti visus kilusius klausimus dėl produkto demonstracinės versijos diegimo ir naudojimo.

Užsakykite produkto demonstraciją
Susisiekite su mumis dėl individualios produkto demonstracijos.